sobota 13. října 2012



...kdyby náááhodou studeně fouklo :o)

Mám divný vkus..vím..
Mám ráda netradiční odění, materiály, střihy.
Kombinuju nekombinovatelné a nevadí mi významné pohledy.. ehm :o)
Už dávno mi tatínek řekl, že se oblíkám jak do řepy 
(pro městské lidičky myslíc jako kdybych šla jednotit řepu-teda v něčem, čemuž nevadí ušpinění či rozedrání neb se to stejně pak vyhodí :o) )
Jj..baví mě to!!
Ale zas až taková hrůza to samože není..kdysi jsem chodila do práce i v kostýmku mrk!!
A do divadla samože beru sukni se saténem :o)
Ale jinak...jinak na sebe narvu cokoli..
A pokud máte podobné sklony, víte jak je těžké takové odění shánět.
Kdysi jsem si hodně šila, pletla, po objevení kouzla second handů, potažmo mmb je radost kombinovat umocněna!
Slintám nad severskými blogy - nejen nad dokonalým bytovým designem a tvořením, ale jejich odění je pro mě dokonalost sama!!
..a ejhle Kappahl! :o)
..tak první vlaštovička přilétla...
Aneb: začněme od noh!! :o)


Vždycky jsem měla ráda teplé ponohy..kdysi mi je pletla babička, pak už i já sama..ale tyhle, s mašličkou jsou ouplně dokonalé, princeznovské!!
A hlavně - teplounké!!
Tak..chápejte - venku mrzne, nožky v copáncích nahoru, svařák v pařátky, pustit music, přivřít očka a oujéééé!!!


Severský detail :o)


A music k chladným večerům:
Summertime..jak jinak..tak trošku provokace :o)
Norah Jones : http://www.youtube.com/watch?v=xJOtaWyEzaI&feature=related

HUGS drazí!!

...

9 komentářů:

  1. ty jsou tak krásné, ty bych taky chtěla. mně plete ponožky z vlny tchýně. jsou úžasné do postele :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné, hned bych je brala a máš pravdu, ta mašlička tomu dává ten správný šmrnc ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Severská mašlička je kráásná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško,
    jsi na zimu připravena..... Jsou nádherné s mašličkou!
    Měj se krásně, hezký podzim.

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo, to musí být pohoda, nožky v teplíčku a ještě v luxusu:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. :o)
    Holčinky ♥
    ..nooo, ono kdybych nebyla líná, tak uchopím jehlice a v galanterce koupím saténovou stužku a mám to taky..ale pro ten pocit - aneb trocha " echt severu" i ve Frýdku!!!
    :o)
    Krásné dny!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ponožtičky parádní!!! Trocha je závidím, nějak mě teď oklepala zima, ale nevěším hlavu a už googlím, kde je nejbližší prodejna toho kouzelného obchůdku! Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  8. Danuško,
    jsou dokonalé, chci je také !
    Mám ráda copánky a mašličky a nohy v teple to už je v mém věku nutnost! / Právě zobu 3 měsíční kůru proti zánětům močového měchýře;-) /
    A vkus máš tedy na 1*

    OdpovědětVymazat
  9. :o)
    Luci - nejsou z obchůdku..narazila jsem náhodou na mmb..prostě jen tam tak ležel poklad :o)
    Paní je dostala k narozkám a nelíbily se jí- chvála bohu, že nemáme všechny stejný vkus!!! :o)
    Ilonko..uf, to musí být nepříjemné období- moc foukám, aby už bacil táhl v svět :o)
    ..a víte co?? Ono ty babičky měly pravdu - mě ta moje furt "prudila" s košulkum..že jako bedym nimocno, jak mi potahně na hřbet..a tež fusekle se vem pořundne a ni taki těnutki :o)..a možná dojde i na ty bombarďáky..jasněže v severském stylu a s krajkama haháááá!!!
    Objímám!!

    OdpovědětVymazat