středa 10. října 2012


..bábovka co svět neviděl :o)

..a že se nedá pokazit??
Nevěřte!!!
DÁ!!!  :o)



..ať žije FB!!
Krom všeho možného, záplava recepísků..a lákavá fota a easy postupy :o)
..znáte to - tři díťata, pečete ob den, obvyklý kolotoč - bábovka, perník, bublanina, tvarožník, něco s ovocem a posypkou...
..fantazie - pomoc!!
No a tak ve fázi přijdivší znavené matičky z práce, usrkávajíc kafíno a rolujíc fb, nacházím a ukládám..
Když pak je chuť, vzedmu se k výkonu :o)
Zapojím Terďu a jdem na to!!
Tentokrát bábovka několika chutí..hm!!!

Základ taková normál klasika..nic světaborného...
Dítě šlehajíc :o)

..jenže - ha, nemám kakao - šlak to tref! No nic, mám jakéhosi "Tiga" - jako nápoj super, tak co..že??


..no, mají tam být meruňky, ale kde včil seženu meruňky..
..či su Maruše?? :o)
Nektarinky musejí stačit!!



Letmo:
světlá vrstva+tmavá vrstva+tvarohová vrstva+meruňky+tmavá vrstva+světlá vrstva = mlask!..psali!! :o)

Tak a tady pozor - nej fáze- tzv. na vrcholu!!
Ještě tady jsem měla pocit, že to bude dokonalost sama - oko pokocháno barevnou provázaností díla!!
:o)

Pečeme hodinu na 175 st.
Fíííha..kapku fest..nu což...
Tak drazí..pekla jsem hodinu a půl a špejle furt mokrá - teda znáte ten test na nesyrovost bábovek, že jo ? mrk!!
Tak hoďku a třičtvrtě!!
Pak jakože nechat vychladnout..
Ráno v tradičním ranním stresu - já - pes - děti - bus - ještě vyklopit - no jo..kdyby to šlo...
Jasněže, proč by.. že jo??
Uprala jsem vzhůru dnem držíc bábovkovou formu (samože s talířem pod ní) o utěrku na lince a šššš..
jo, oddělila se..ale tak nějak esteticky nehezky!!
Nebyl čas - jednou nohou už venku ještě naskládat dětem snídaňovou porci a rukou už zamykat a mydlit, ať stíhám bus ..

Tak..sumasumárum - tvaroh-spíš tvarohová voda- se vcucl do světlé i tmavé hmoty a utvořil patlanici a  spodek díla urván při rvaní babule z formy..toť vsjo!
Tak..a až příště zas příjdu s nějakou inovací zajeté, cukrárenské, rodinné nabídky..tak mrsk přes prsty.
HOWGH!!

 ..ale synové jakože - maminko, vždyť byla dobrá..taková mokrá :o)
Drahoušci ♥

..a music na zvednutí sebevědomí:
System of a down:
http://www.youtube.com/watch?v=xhQbRzyeXOw

HUGS všem!!


...

13 komentářů:

  1. Danuško,
    a pro zvednutí nálady mě stačí tvoje příspěvky :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško,
    tak jsem se pobavila ...
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Danuško, krásné povídání, a tak nějak mi je povědomé. Nejlepší jsou recepty osvědčené, ale čas od času se taky dám na neprozkoumanou cestu, a pak se nestačím divit. ;)Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé,tenhle příběh mi připomíná mé pečení nových receptů,pak se zařeknu,že už fakt NIKDY!:-)
    Půl roku to vydržím a pak se zas čílím:-)

    Hezký den:-)
    Věra

    OdpovědětVymazat
  5. :))) ako krasne a pravdivo napisane... Som sa pobavila pretoze mi to silno pripomina mna. Nastastie mam tiez jedlika doma, ktory nikdy nepovie Ze je to zle :)) obcas ked uz to je fakt ZLE tak povie, ze tak toto ti nevyslo tak ako si chcela, ze ? ;))

    OdpovědětVymazat
  6. jedna bábovka jaro nedělá...a když navíc chutnala, tvrdila bych, že přesně tak to mělo vypadat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Daníčku drahý,děkuji za veselé vyprávění..
    Nasmála jsem se dosti a ty nesmutni,vždyť už jsi napekla tolik dobrot,že jedna ne podle Tvých představ,dozajista bude brzy zapoenuta a překonána:-)
    Díky za všechno milá..
    Krásný večer
    Bi

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem se pobavila. U novýho receptu je to v toleranci, ne? Ale já jsem pekla na tábor našich skautů dvě notoricky známé a tisíckrát pečené bábovky, věř nebo ne, ale z jedné jsem vyklopila cosi beztvarýho a z druhé mi zůstala půlka ve formě. Tak jsem nakoupila oplatky a jela. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  9. "maminko, vždyť byla dobrá..taková mokrá :o)"
    Zlatí sú. (Aj ja chcéeeem!) S takto vďačnými deťmi sa nemusíš báť pustiť do žiadneho diela. :)

    BTW: Do bábovky sa (zatiaľ) nepúšťam. Mám rešpekt pred vyklápaním - ešte z detských liet, keď sa nedarilo mojej mame. 8-]

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Danuško, dík za veselé povídání. Jinak osvědčený fígl na vyklápění je přikrýt na chvíli (po vytažení z trouby) formu mokrou utěrkou a pak mírně vychladlé vyklopit. Funguje to u beránků i bábovek. Já měla problém, když jsem spěchala a chtěla vyklopit berana ještě "za horka", ale přikrytí mokrým hadrem fakt funguje (v horším případě přiložíš na hlavu :-)). Kluci jsou zlatí, mají dobrou průpravu, jednou tě budou snachy velebit, že nejsou žádní suchaři. Měj se krásně a zase nám brzy něco upeč, (já totiž těm tvým chlapům věřím, že to nebylo nic hrozného), ahoj HanaL.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer,
    douložila jsem své poslední roční dítě ke spánku a šla zkontrolovat co že těm třem dalším zbývajícím dám zítra ke snídani a ke svačině..?? Nic není, takže ještě něco rychle upeču..? Ale nejdříve se podívám na stránky svých oblíbenkyň... Zasloužím si chvíli telax... Tak pěkně jsem se tedy zasmála!! Asi půjdu na tu bábovku :-). Monika

    OdpovědětVymazat
  12. ty máš tak skvělý literární styl, že mi to úplně vylepšilo můj chřipkový den. fakt se chechtám :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Holčinky ♥
    ..a víte co? Je fajn, že se nevzdáváme a svádíme boj s novými postupy a receptíky!!
    ..tak nějak mě ten vztek přechází..mmch zásoba uložených receptů je převeliká a nejni možná, aby něco nevyšlo, ŽE??? :o)
    HUGS!!

    OdpovědětVymazat