sobota 5. října 2019


Přátelé, kamarádi ❤



Dlouhou, předlouhou dobu jsem blog zanedbávala. 
Starosti a povinnosti, změna zaměstnání atd.
Vše se relativně usadilo, uklidnilo.
Po dlouhém zvažování a přemítáni jsem  zažádala o živnostenský list a po padesátce se vrhám do vod neznámých.

Zatím Fler  https://www.fler.cz/modra-baba


a fb stránka https://www.facebook.com/modrababa/







Později možná víc.
Pokud budete míč čas nakouknout, bude mě těšit.
Pokud se vám něco zalíbí, budu fest ráda.
Výrobky budu dále vkládat, jak čas a okolnosti dovolí.
Díky i mnohým z vás za pomoc, nakopnutí či dokopání ❤

Hezké dny!




..a Vojta jako bonus :) 

https://www.youtube.com/watch?v=GrpQLR-JFHQ



...

7 komentářů:

  1. Danuško,to je ale překvapení!Vítej zpět na blogu🙃 Už nás tady moc není,ale tvůj blog si pamatuji!Koukala jsem na tvé výrobky na Fléru a míč se mi líbí tvůj věneček s korálky,mohu si ho prosím objednat? Děkuji moc a ať se na volné noze daří!Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, moc jsi potěšila. Moc ráda věneček pošlu, jen asi bude třeba na něj kliknout na Fleru nebo na FB stránce Modrá bába. Mám jich tam hodně a netuším který. Tak sím, sím. Budu se těšit. Hezké dny, D.

    OdpovědětVymazat
  3. Danuško,
    jsem ráda , že jsi zpět a těším se na Tvé tvoření.
    Ať se Ti daří ! Hezké podzimní dny . J.

    OdpovědětVymazat
  4. Dano, přeji hodně štěstí v podnikání a doufám, že se vrátíte i k psaní blogu. Strašně ráda jsem k Vám chodila. Mějte se krásně! Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěl bych využít této příležitosti k poděkování kouzlu, který se jmenoval Dr. Ajayi, protože pomohl obnovit mír v mém rozbitém manželství, poznávám o něm prostřednictvím přítele, který pomohl s šťastnými čísly vyhrát velké v loterii. Nechci jít do podrobností, ale co vás bude zajímat, je to, že Dr. Ajayi je opravdový duchovní člověk, protože jsem hledal pomoc z různých zdrojů, ale nic se nestalo, dokud mě můj přítel neobjevil, kontaktoval jsem ho ohledně svých přerušil manželství a vysvětlil mu všechno, řekl mi, co je třeba udělat, čehož jsem vyhověl, a dnes jsem šťastným mužem v manželství, moje žena se vrátila domů a řekla, že už nechce rozvod a díky Dr. Ajayim je těhotná s chlapečkem a moje finanční sochy se zlepšily. Pokud potřebujete pomoc s jakýmkoli problémem, obraťte se na velkého kouzelníka Dr Ajayiho na e-mail: drajayi1990@gmail.com nebo Whatsapp: +2347084887094 je 100% zaručena. můžete také kontaktovat další kouzlo.



    * Kouzlo manželství

    * Kouzlo propagace práce

    * šťastná čísla pro loterii

    * Kouzelné pero na zkoušky

    Kulka kouzla oblečení

    * Vyhrajte jakýkoli soudní spor

    * Ochranné kouzlo

    * kouzlo prosperity

    atd....



    Nebuďte stydliví, kontaktujte ho a opravte své problémy během několika dnů od duchovního zásahu.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com

    Whatsapp: +2347084887094

    OdpovědětVymazat
  6. Buy Textnow Accounts

    Buy Textnow Accounts. To get the virtual number, Buy TextNow Accounts with the USA number. Free Texting & Calling App. Completely Free Phone Service. Multiple Devices Send messages and make calls on your computer or tablet, then access them from your phone while on the go.

    Please visit our service link: Buy Textnow Accounts

    OdpovědětVymazat
  7. Excellent read, I just passed this onto a friend who was doing some research on that. I will learn a lot of new stuff right here! Best of luck for your next blog! I hope the next will also be a interesting as this one. I would suggest you to grow your business. We provide services for SEO for Dentists, the SEO would be a great boost to your business. Visit my website for more information.
    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    OdpovědětVymazat