sobota 27. prosince 2014

Radost až na dřeň!
..aneb óda na radost ♥
Letos se mě děti ptaly, co bych chtěla od Ježíška.
Nakonec jsme se dohodli, že spojíme svátek, Vánoce a mé narozky v jeden dárek..vysněný dárek.
Napsala jsem Zuzce Strakové. V naprosto nevhodném termínu, na poslední chvíli...♥
Nechala jsem vše na ní. I samože termín dodání..nespěchám!
Když mi došel do práce balík s místem odeslání Lhota Rapotina ještě s časovou rezervou před Vánoci, měla jsem neskutečnou radost...radost až na dřeň!
Dostalo mě, že mi ho poslala bez počkání na zaplacení..mi, neznámému to člověku..jo, jsme "přítelkyně" na fb, ale..
Mohla si sednout a dát nohy nahoru, ale místo toho sedla ke kruhu a pro cizího člověka v kolotoči prodeje ve stánku vytvořila ještě tuhle krásu! 
Rozbalovala jsem a třásly se mi ruce..chtěla jsem jen nakouknout, jestli Pošta něco nepolámala..
Když andělka vykoukla celá, kolegyně, kamarádka jen poznamenala-zosobněná pokora!
Ano..to je Zuzčina práce♥
Trošku se orientuju a vím, jak je těžké točit z šamotové hlíny-obsahuje drobné kamínky a ty při točení řežou..síla materiálu mě fakt dostala a smekám před řemeslnou zručností..to vše vyváženo jakousi nesmírně jemnou jednoduchostí detailů.
Zpět zabaleno a holka čekala..
Na tajemství Vánoc

Slovy Cimrmana-byla krásná v každém směru :o)


Věřím, že náhody neexistují..
Mladší syn mi namaloval k Vánocům obraz..Dürerův portrét neznámé dámy z Benátek.
Víceméně jsem do dokopala aby se přihlásil do ZUŠky na výtvarný obor..chodí druhým rokem..co dodat..


Když jsem je dala holky vedle sebe..
Neskutečná podoba..
Takže mám andělky dvě..jednu letošní a jednu kopii z roku 1507 :o)
Děkuju!
Terinka mi namalovala v ZUŠce šátek..krásný..mé barvy ♥
Budu kočka!!
Děkuju!
Taková ta klasika :o)
Něco na parádění :o)
Ale hlavně vím, že mám skvělé děti!!
Dva dny před Vánoci jsem "lehla". Zánět kdečeho :o)
Takže ležet, vše na dětech..úklid, salát, ryba, stromek, výzdoba..
Zvládli to vše!!
Jsem šťastná ♥
Děkuju nahoru za vše..
Krásné dny všem a HUGS navrch ♥

19 komentářů:

  1. Krása. Přeji vše krásné, zdravé, dobré a pohodové do dalších dnů. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...děkuji a přeji i za nás všechny zdraví, štěstí a lásku ♥
      Moc myslím!!!

      Vymazat
  2. Dano, dostal jsi krásné dárky. Andělka je opravdu podobná portrétu, šátek má něžné barvy. Je krásné mít děti, které zastanou práci, když máma nemůže. Přeji ti do příštího roku hlavně zdraví a hodně radosti z dětí. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, krásné dárky ! Andělka je opravdu andělská a obraz je úžasný! Přeji brzké uzdravení a pohodové a krásné dny!
    Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Dárky jsou nádherné..ten obraz úchvatný! Je fajn, že ti děti pomohou a zastanou tě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už visí a nemůžu se vynadívat, jak si holky spolu lahodí :o)
      Hezké dny!

      Vymazat
  5. Danuško,
    nádherné dárky , šikovné děti...............
    U Zuzky jsem již 2x byla na tvořivém dni , neskutečná atmosféra , pozitivní energie , zážitek !!!!
    Uzdravuj a do nového roku přeju vše nejlepší ,hlavně zdravíčko!!!!
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško..závidím..:o) ..jela bych hned!! ♥
      Krásné dny!!

      Vymazat
  6. Nádhera, když se sejdou krásná díla a nadělají radost!!!
    Přeji hodně zdraví:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Danuško , v novém roce ti přeji všechno NEJ ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Danuško,
    Zuzka má nesmírně šikovné ruce a veliké srdce ..... po jejích andělkách pokukuju už dlouho, ale asi nakonec zvítězí její kachle .... zatím vybírám, jsou všechny moc krásné .... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, fest potěšilo! Fakt, nekecám :)
    Tak nějak jsem se pomalu přesunula na facebook neb jsem starší a línější :) nebo spíš tak nějak nazrál čas jen zpovzdálí sledovat cvrkot..
    Ale nakukuju na srdcovky pořád..i k tobě!
    Kdybys chtěla, jsem na fb: Dana Vaňková - se sluníčkem na zátylku :)
    Krásné, pohodové léto a nám, pedagogům, přeji plnou parou v prázdniny <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam zas nejsem ja:-) ale treba se hecnu... jsem moc rada, ze jsi v poradku, uprimne. Hezky leto a dik za ten klid. Chodim sem pro nej opakovane. Pusu J.

      Vymazat
  11. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat