čtvrtek 3. července 2014


Prázdninově urvaná z kreativního řetězu :o)

Letos popravdě zasloužené volno!!
Jakoby se člověk znovu nadýchl..
Děti odjely na prázdniny, tak jsem vytáhla plno kostlivců z pomyslných skříní.




Troje druhoruké šaty, pár měsíců rozpletený šátek, zaplevelená zahrada, zdivousená zvěř, absolutní díra ve filmech a muzice atd.
Nevařím, stav SVOBODA vyhlášen :o)

První počin bylo dopletení šátku. Recy zbytky naprosto ledabyle seskládané.
Pokukovala jsem už dlouho po nějakém návodu, nakonec kvůli jazykové bariéře vybrán ten nejméně líbivý :o)
NU což, v ruštině ten vysněný neměli!!! :o)







Plánovaně k němu vytuněna tunika druhorukolněná!
Dokonalý střih, ale vzhledem k blížícím se Colours of Ostrava to chtělo změnu :o)
Přišla jsem na to, že maluju málo..chtělo by to víc času, prostor, materiál..píli! Tu hlavně!






 Na dalších šatech zasychá barva, zahrada prostříhaná, bazén sestaven, napuštěn, zvěř odblešena, domov vysmejčen, vše ok, jen klíční kost po půlroční léčbě opuchlá jak papuč..chjo :o)
NICMÉNĚ:
Tak léto, hybaj, já čekám!!!

Music motivační:
Duke Special!! : http://www.youtube.com/watch?v=5KcB7V9NOKM 

Hugs všem!! 

...


11 komentářů:

  1. Danuško,
    krásné prázdniny, užívej sluníčka ................J.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná práce, bezvadná reportáž, čtu a prohlížím si to už alespoň popáté .. často, když se mi nedaří, si na tebe vzpomenu. Umět tak zvládat životní nástrahy jako ty ... nebo "alespoň" umět tak pěkně malovat :-) :-) :-). Přeji ti pohodové léto, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  3. Umím si představit ten vítr, když jsi sviště vypakovala z domu:) ...najednou ta pohoda, nikdo Tě nerozptyluje otázkama co bude k obědu, kde mám to tričko.... Jen Ty a barvičky a kytičky a kočičky a ...pak mobil do ruky a.. bo už je teskno,že?:)
    ..pomalu mi začíná virbl u žaludku bo chystání, balení,těšení a za chvilu letění taaam dalekooo..:)
    Danuško, užij si krásně léto a chcu to vyrobené všecko vidět!pa..

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou - šátek je úplně nejlepčí. ♥
    Pohodové léto plné sluníčka nejen na obloze a spoustu prázdninových zážitků.
    J.

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy ty nejjednodušší, bývají ty nejlepší:-) Přeji, aby se ti (ale i mě)k tvoření, kapánek zastavil čas:-D!

    OdpovědětVymazat