sobota 22. června 2013


Ještě fousek a splněno JUCH!!

..aneb po pracovním rekondičním pobytu zralá na upgrade :o)

Letos už můj sedmý ročník rekondičního pobytu pro mé mentálně handicapované klienty..UF!
Poprvé ale s pocitem, že příjezd je hlášen , co se mé osoby týče, ve zdevastovanějším stavu než při odjezdu..asi stárnu a hůř snáším nespaní, stres a ten kolotoč a hlavně pocit, že nejsem tam, kde bych být měla a kde mě potřebují nejvíc - u svých dětí!!
Letos jak na potvoru  v tom týdnu přijímačky dvou mých díťat na ZUŠku - výtvarný obor ( mmch oba přijati JUCH!! ), školní výlet, doma rekonstrukce plynové přípojky - řešeno odmaturovavším synáčkem-pochvala!!, nabídka možnosti maturantovi účastnit se celosvětové olympiády v zeměpise v Japonsku - odmítl BO jede jako vedoucí na skautský tábor - uf, bombardována profesorem ať studenta přemluvím..po 3 dnech se stalo a v červenci mi dítě odletí v půlce tábora na 3 týdny fuč směr Kjóto - pfuj pfuj!!
Domov pod velením milého - pochvala!!

A for "já" jako bonus k odjezdu  natržená šlacha - zas.. se picnu..stárnu :o)!!!!
KIŠ KIŠ!!


Šmatlání s občasným syknutím..no, zdrtit zubiska k sobě a jde to!!



MOJA! Šéfová a kamarádka!



..kapku rez, ale drží - už 3 roky :o)
Hezký počin to tehdá byl..


Tu opuchlá víčka - 3 hoďky spánku luxus - ale radost nad krmí :o)


SUPER!!

ČD jen tak - stále rozpojeno - smile!!





Výlet do Skanzenu:
Autogram řezbáře Tomáše Cidlíka od nás, ze Sviadnova!
..letos zemřel..škoda



Tu mi chybí k ÁCH kytice kopretin ve džbánku :o) 


 ..únava,nasazen nepřítomný úsměv :o) 


Šlacha vydržela, resumé ortopéda-stav nezlepšen=světedivse, rehabky v dohlednu, odpočinek taktéž, plyn plynule proudí, díťata spokojeny - ty mé i ty pracovní..nu což, koupím barvu na vlasy, párkrát se více prospím a zas bude dobře..a jako bonus prázdninky!!! :o)


..a víte co? Pro tohle to vše stojí za to!!
Pst..propletení dvou klientů - ona a on..hezké!!
:o)
..a to nepočítám neskutečné hlášky typu - "Jé, já se tak lekla paní Dano, pohlaďte mě!" :o)



Ke zkrácení čekání na čas volnoletně laděný :
Katka Koščová : http://www.youtube.com/watch?v=-a3jqzMxc3c



P.S.:
..a tu milý v akci - radost - mám tmavuli na bílo!!!..nechápu..
Mi vibrují kolena na třetí špruncli od žebříku a on takový kamzík :o)

HUGS povšechněm!!!!

....

2 komentáře:

  1. Jednou větou? - Ty se nemůžeš nudit, ani kdybys chtěla, že? :o))
    A cos dělala, že pajdáš??
    Skautíkovi držím palce - šťastný let tam i zpět a veleúspěšný pobyt a hromadu zážitků!! A že se Tvoje mládež dostala na ZUŠku - se dalo čekat ne? Celá mama, tak to by bylo aby nebylo!:o))
    He, a ku tej zvířeně doma - všecky máš pěkné, ale tož ten kamzík.... :o))
    pa Danuško:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) Jaj Leni, vyřídím!!
      Tuž co ech robila?..no, před 6 lety zaklekla na olympiádě do bloků jako vodič klientky a při startu RUP a uf a bylo to - šlacha, co vede od paty ke všem prstům na noze - super na chůzi, dřep a nedejbože poskok :o)
      Od té doby se to rvává a bolívá a tak-to víš, jsem starší a těžší..:o)
      Jo a ještě - jak jsem viděla prostředí ZUŠky - áááách, ta vůně barev, prostředí, nápady, uměleckopracovnízmatek - JUCH!! :o)
      Fets, přefest zdravím!!

      Vymazat