pondělí 1. dubna 2013



Bob Marley ve Frýdku!!

Fakt mám talent na  "terminus technikus" - přijít s křížkem po funuse!
Ne, že bych byla nedochvilná, naopak, všude jsem trapně první ..ehm, i na randeti..
Ale nápady tak nějak docvakávají tak 5 a více minut po dvanácté.
V hlavě toho nosím spoustu, to zas jo! Pokud pominu to užitečné, které se prostě včas zpracovat musí, zabírá fest místa tzv. úložna nápadů. Cokoli mě napadá, musí projít fází ukládání- v PC na to mám složky - v hlavince, nemajíc složky a záložky, se to občas zacpe a promíchá..
A pak se stane, že mě při jarním bimbání nožkama s prvním kafínem jakože ksichtík ke slunci napadne, že ta čepice, co mi straší v pali už tak dva měsíce, by se dala udělat z té příze, co leží ve skříni a když k tomu přidám ten petrolejový zbytek z papučí, tak by to mohlo být právě to "ONO".
Tak hups z jarní lavečky BO přeci jen dupka ještě studí a hrrr do skříní a exhumovat potřebné.
JO, jde to jak po másle, petrolejová samože došla, tak tam fláknu ještě pistáciovou, no co..
A když už, tak ještě něco málo motání kol krčku..aby bylo hezky teploučko..(fakt super jarní nápad)
Několika párání, BO velké oči..:o) Nakonec ale jo, spokojenost!!
No ono upřímně - najít čepici na můj věčný rozcuch - tedy myšleno - abych po sundání nevypadala jak potápka, BO přeci jen matnící čechrací guma ve vlasech udělá po stlačení své :o)
Áááá..povedlo se - nandávám, sundávám - rozcuch jakýs zůstává - JO!!
Ukazuju kamarádce - hele, super střih, CO???
Ááá dramatická pauza - já v očekávání superlativ, jak mi to sluší..
A víte co?
Prý - tý jofko, ty vypadáš jak Bob Marley :o)
Pffffff
:o)


A když už mě opustila pýcha, jakože jak jsem šikovná, tak mi došlo, že v + 10 stupních budu po pár metrech splavena a krůpěje potu vykonají na nabarvených vláscích své..
Tak smíření se, že vše poputuje směr pytel - zimní odění ..a ono napadla tahle kupa bíla!!
Takže já SU ráda!!
 Hned včera jsem vytáhla chumlání a hezky si to při odhazování závějí užila!!
  
JO a kdybyste některá chtěla taky takovou aplikaci - tak soukr. poznámka - našijte si ji jinam - takhle jen přesně poznáte, jak mizerné periferní vidění má kůň, BO ta ozdoba krajová už blběji fakt přišita býti nemohla :o)
Ale..pro parádu se musí trpět! Vidím napravo BZUM ale mám z toho fajn pocit!! :o)

Tak krásné jarní dny všem!
HUGS!!

Pro dnešek Cirk La Putyka, BO jsme viděli a líbilo!!
http://www.youtube.com/watch?v=py3ggLrgNnI


....

3 komentáře:

  1. Čepička je nádherná, úžasné barvičky:-) Ta květinka s "koňským efektem" se náhodou může hodit jako ochrana oček před zuřivým bočním větrem:D ..a La Putyka je tááákdle úúúžasná! My zažili na vlastní kůži kdysi kousek na Colours, ale pak nás ze šapitó vyhnaly hromy blesky:( Tak snad je ještě někdy uvidím!!!:) Hezký zbytek velikonočního aprílového večera:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško já ty Tvoje výtvory prostě miluju!!!!a ještě více miluju to Tvoje psaní.
    už se zase křením:-)DěkujUUUUUUUUUU.-):-):-)
    Krásné dny a brzy snad naviděnou..Naposledy to bylo hezký ale krátký:-)
    papa milá..Bi

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sa oplatilo jarné sneženie aj kvetinka našitá niekde inde ako obvykle. Je skvelá. Uži si ju. Pekný zasnežený deň praje Lenka.

    OdpovědětVymazat