pátek 2. listopadu 2012


Trocha skandinávského designu
ve Frýdku :o)

..aneb Včelí medvídci by tu byli v rauši!! :o)

 
 

 Znáte to..někdy máte prostě pocit..
..no pocit - přímo nutkání -,
že je třeba změnu..
Uvnitř proběhla..a nastal čas i na okolí..
Ložnice..místo mých snů..takový můj malý svět..
Prošla mnoha změnami. Je víc holčičí, toskánská, levandulová..a chtěla jsem protlačit i kousek severu :o)
Ložnice je maličká, v podkroví, obložena dřevem..fest dávno.
A ono tmavlo a tmavlo, až jsem si připadala večer jak v hrobě..
Nápad jít do bílé jsem nosila v hlavě dávno..
Ale popravdě - bála jsem se, že tu pak budu jak sněhová královna :o)
A budu z té zimy okolo drkotat zubiskama..
Nakonec jsem si řekla, no co, přinejhorším mám ponohy z Kappahlu,zkusím fousek..:o)
Původní foto nemám - já byla tak natěšená, že mi to prostě nedošlo :o((
Nr.1:
Natřu JEN dvířka úložného prostoru!!
Tady je hezky vidět v rohu ta "tma" brrr :o)



No, dobrý, ale výsledek takový nijaký..chjo..pocit zmaru..mrsk se štětcem a den volna :o)
Pak osvícení..blik!!
Nr.2:
..natřu i obložení střešního okna - ono se to tak nějak designově propojí a bude lípe!! :o)


Hm..propojilo..na dva dny :o)

Pak zas vír v hlavince..
Nr.3: 
..a co takhle JEN přidat "okenněokolní"strop??  :o)


JO, lepšejší!!!
..den pauza..
Nr.4:
Hm..a co šmrncnout i strop - jen trošku, malounko.. :o)
No..nebudu to protahovat..nakonec jsem natřela vsjo :o)
Jj VSJO!!
Pár detailů vynecháno, ať se propojí lazura nábytku s okolím!!
Jo a to světlo - to potřebuju nutně, ale nutně vyměnit - to přimhuřte všecka očiska sím :o)




TÁÁK..
Jsem utahaná, počmáraná, poprskaná, nechtěně melírovaná, ale tak "chčasná"!!
Prostor se opticky zvětšil, prosvětlil, pročistil.. mrk!! :o)
Tak hezké snění i bdění si přeju oujéé!!
:o)



A včil už ale vážně je třeba něco dělat..a ne jen si furt hrát..či su malá?? :o)
Víkend bude tvořivý..těším se!!
Moc všem díky za inspiraci - jste moje studny..studnice :o)!!!


..a music - akčně k natírání  :o)
Awolnation: http://www.youtube.com/watch?v=xgvK78jHUnA

HUGS všem ♥

...

14 komentářů:

  1. Drahá, tož včulajky to vypadá opraudu epesně!!! Naprosto čmankózní proměna:o))). A to že jsi natřela všjo, zcela chápu;-D. Tož fanfárové sny vinšuji Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško to je Boží!!!!Jsi moc šikovná a odvážná:-)Povykládáš mi večer co máš eště za nápady,bo to je fakt slušné:-)
    Krásné dny..Těším se.Bi

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt úžasně, ložnice prokoukla!!!! Zvedám palec, tleskám, a dávám jedničku s hvězdičkou!!! Krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško,
    opět jsem se u tvého příspěvku pobavila ;-)
    Tohle přesně znám, jen takovou maličkou změnu to chce a nakonec je to úplně jiné ;-)
    Líbila se mi i původní varianta, ale chápu, že to po letech chtělo změnu, světlo, provzdušnění, prostě bílou a výsledek super!
    Už se těším , co vytvoříš o víkendu!

    OdpovědětVymazat
  5. Bomba. Člověk by nevěřil jak se pokoj rozjasní. Mám dřevem obložený obývák, tak možná někdy až se naštvu....
    Hezký víkend!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo to je změna!Ložnice je nádhernáááá!Krásný příspěvek:-)

    OdpovědětVymazat
  7. No to je nádherné království! Změna se povedla, tak fajn víkend... :o)
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem zásadně proti přetírání dřeva,dřevo je dřevo a má být vidět,ale je fakt,že ho bylo moc a tma byla... Můžu říct že asi poprvé dávám palec nahoru přetření všeho na bílo... Asik bych chtěla aspoň jednu noc strávit v tvém království...A včelí medvídky mám moc ráda,můj nej večerníček...
    Krásný dušičkový večer přeju a těším se na další nápady.Objímám moc.Monis

    OdpovědětVymazat
  9. Danu super! také mám takové záchvaty, ale pak jsem ráda, že mám odvahu k velkým změnám:-) Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Danuš,Ty dovedeš vždy překvapit s nádherou a už se těším,s čím vyrukuješ příště.......,ha,ha... Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Natřela jsi "vsjo" a dobře jsi udělala!!!!
    Krásně to prokouklo,takže odvaha se vyplatila!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Danuško, mě se líbila i první varianta, ale fakt je, že proměna je opravdu vyvedená. Děkuji za příjemné nahlédnutí do tvého soukromí, stálo za to. Měj se krásně, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  13. Danuško, proměna je kouzelná. Za mlada jsem uznávala jen tmavý nábytek. Teď však vím, že v bílém či světlém se žije daleko líp. Tak si tu proměnu užívej v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  14. Joj, to byl nervák jak to dopadne, málem jsem si okousala nehty, ale konec dobrý, včecko dobré, tak se mi to líbí, jo, bílá!:-) Krásné hnízdečko! :)

    OdpovědětVymazat