sobota 29. září 2012



Práce?...práce!...práce♥
..aneb kuk do soukromí

..pracuju šestým rokem jako vychovatelka v denním stacionáři pro mentálně postižené..jj někdy je hopskok a někdy ryju ústy a říkám si a dost!
Ale pak stačí trocha emocí a radost těchhle lidiček
.. a nádech-výdech..jdu dál!
Potkala jsem tady neskutečné množství ryzích lidí..lidí se srdíčkem, lidí, kteří jsou echt přáteli, kteří mají kapku jiné žebříčky hodnot, neskutečný smysl pro humor..vážím si důvěry rodičů, mnohdy už také přátel..našla jsem tady velkou lásku a hlavně obr prostor pro výtvarné vyřádění se a dá se říci volnou ruku v kreativitě jako takové..
Takže...díky směrem nahoru..a že někdy brblu..
..hm..já to tak nemyslím, mrk  ♥

  http://www.tvportaly.cz/frydek-mistek/27593-sportovni-olympiada-pro-mentalne-postizene


..ten redaktor mě naháněl, nemám ráda tyhle mediální aktivity..zahajovat třeba vernisáž pro mě znamená srolovaná kolena a zauzlovaný jazyk...nadhazovala jsem mu klienty, kolegyně..až ředitel zakročil a jakože musíš...tak jo..dobře vám tak :o)
Z dlouhého dřistání naštěstí vystřihli jen fousek UF!!!  :o)
 

 ..přátelství asi na celičký život..bo tak stejně střelené lidi není jen tak lehké potkat ♥



.. praktikantka Ivetka - ta napravo..věkem moje dítě, mentalitou super kamarádka..jj ta holka to má v hlavě srovnáno mnohem víc než mnozí!
Takové malé ňuňavé Pú s obr srdcem ♥



..a moje družstvo ..kuřátka pod křídlem :o)




..music pro sluníčkový víkend:
hm hm...

The Pretty Reckless
http://www.youtube.com/watch?v=dYeGw-bo430

Tak HUGS všici!!

....



7 komentářů:

  1. Danuško, tak už jsi i mediální hvězda ,ha,ha....,šlo Ti to dobře.Hezký zbytek volna. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško jsi úžasná a já jsem moc šťastná,že jsme se potkaly,takových "střelených srdíčkových"není nikdy dost..
    Fotky jsou super,vykouzlily mi úsměv na tváři:-)
    Děkuji..
    Měj se sluncově,sluníčko hřejivé
    Pa
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  3. Haha Jitu - já ze začátku povídala jakože seriózně - tohle byl jen tak pokec o mých pocitech navíc a oni tam dali zrovinka tohle..až uslyší vedení slovo "děcka", tak mě roztrhnou..ale já to tak cítím :o)
    Uživatelé služeb - no uznej sama- neosobní brrrrrr :o)

    Bi ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško, hluboce smekám před tím, co děláš! A příště se tolik nezdráhej a mluv s redaktory, máš co říct a sluší ti to u toho!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Danuško, zvládla jsi to jako profík - skoro se nabízí otázka, proč tě nechali mluvit tak málo :-). Jinak bylo moc příjemné tě slyšet "naživo". Měj se krásně, HanaL. (Minule jsem nestihla pochválit náramky, tak to činím až teď - jste holky šikulky).

    OdpovědětVymazat
  6. Hani- chvála Bohu..to by se dozvěděli věci :o)
    ..áááále - v práci pochvala a to jsem se tááák bála :o)
    Helenko - ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěl bych využít této příležitosti k poděkování kouzlu, který se jmenoval Dr. Ajayi, protože pomohl obnovit mír v mém rozbitém manželství, poznávám o něm prostřednictvím přítele, který pomohl s šťastnými čísly vyhrát velké v loterii. Nechci jít do podrobností, ale co vás bude zajímat, je to, že Dr. Ajayi je opravdový duchovní člověk, protože jsem hledal pomoc z různých zdrojů, ale nic se nestalo, dokud mě můj přítel neobjevil, kontaktoval jsem ho ohledně svých přerušil manželství a vysvětlil mu všechno, řekl mi, co je třeba udělat, čehož jsem vyhověl, a dnes jsem šťastným mužem v manželství, moje žena se vrátila domů a řekla, že už nechce rozvod a díky Dr. Ajayim je těhotná s chlapečkem a moje finanční sochy se zlepšily. Pokud potřebujete pomoc s jakýmkoli problémem, obraťte se na velkého kouzelníka Dr Ajayiho na e-mail: drajayi1990@gmail.com nebo Whatsapp: +2347084887094 je 100% zaručena. můžete také kontaktovat další kouzlo.



    * Kouzlo manželství

    * Kouzlo propagace práce

    * šťastná čísla pro loterii

    * Kouzelné pero na zkoušky

    Kulka kouzla oblečení

    * Vyhrajte jakýkoli soudní spor

    * Ochranné kouzlo

    * kouzlo prosperity

    atd....



    Nebuďte stydliví, kontaktujte ho a opravte své problémy během několika dnů od duchovního zásahu.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com

    Whatsapp: +2347084887094

    OdpovědětVymazat